Saturday, January 31, 2015

Hellenic -- ΤΩΡΑ Είναι Η Ώρα





--------
Μηνύματα Σοφίας και Έμπνευσης
26 Ιανουαρίου 2015
ΤΩΡΑ Είναι Η Ώρα

Γεια και χαρά σας Αγαπημένοι Μου, εγώ είμαι, ο Λόρδος Εμμανουήλ κι έρχομαι να σας ευχηθώ μια καλή ημέρα! Πώς είσαστε Πολύτιμοί μου; Πάει καιρός από την τελευταία μας επικοινωνία, για λόγους που δε χρειάζεται ν’ αναφέρουμε εδώ. Αρκεί να πω ότι το διάλλειμα αυτό ήταν χρήσιμο για την ανάπτυξη και την επέκταση της αγγελιοφόρου. Καταλαβαίνω ότι για τους περισσότερους από εσάς ο δρόμος αυτός ήτανε πολύ κακοτράχαλος κι είχε πολλά σκαμπανεβάσματα τελευταία. Σας το’ χω πει πολλές φορές Αγαπημένοι Μου, ότι το μονοπάτι αυτό δεν είναι για τους λιγόψυχους κι αν ξέρατε από την αρχή τι είχατε ν’ αντιμετωπίσετε μπροστά σας, σίγουρα θα είχατε διαλέξει ν’ αποσυρθείτε από το ταξίδι αυτό. Και δεν είναι ντροπή εάν σας πέρασαν κάποιες τέτοιες σκέψεις τελευταία. Είναι πολύ αργά για ψέματα πια εδώ, ας μη γελιόμαστε μεταξύ μας, ο καιρός που ξεγελούσατε τους εαυτούς σας έχει περάσει, για μένα κι γι’ αυτούς που είναι κοντά σας. Δεν είναι ντροπή να ευχόσασταν να είχατε επιλέξει ένα άλλο μονοπάτι ή εάν ευχόσασταν τα πράγματα να ήταν διαφορετικά από ό,τι είναι τη στιγμή αυτή.

Κάντε μια παύση για λίγο Αγαπημένοι Μου, πάει καιρός αφότου ανάπνευσα μαζί σας εδώ με τον τρόπο αυτό και κάποιοι από εσάς περιμένατε μέχρι να διαβάσετε τα λόγια αυτά πριν με καλέσετε ή καθίσετε μαζί μου. Ας κάτσουμε λοιπόν λίγο μαζί. Ανασάνετε μαζί μου Αγαπημένοι Μου, ανασάνετε μαζί μου τώρα που ΕΙΜΑΙ μαζί σας, ΕΙΜΑΙ εδώ. Πάρτε βαθιές ανάσες, βαθιά μέσα στην κοιλιά σας όσο μπορείτε, κάτω μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών σας! Και εκπνεύστε αργά και ήρεμα σα να αφήνετε να φύγουν όλα τα προβλήματα του κόσμου αυτού, βγάλτε τα όλα! Όλα, μέχρι να βγει και το τελευταίο μόριο που συνθέτει τον αέρα που αναπνεύσατε από τα πνευμόνια σας, αφήστε να βγει όλη αυτή η ξινίλα που παραμόνευε στα βάθη. Ω, πόσο ωραίο είναι αυτό Αγαπημένοι Μου, ε; Επαναλάβετέ το αυτό για όσες φορές μπορείτε και αισθάνεστε άνετα, νιώστε σα να αναπνέετε το Ελιξίριο της ίδιας της Ζωής, γιατί αυτό κάνετε στην πραγματικότητα Αγαπημένοι Μου. Κάποια μέρα οι επιστήμονές σας θα αντιληφθούν τι είναι αυτό που πραγματικά αναπνέετε μέσα στον αέρα, όλοι σας το ξέρετε όμως Αγαπημένοι Μου, ότι η ανάσα σας είναι όντως η Ανάσα Του Θεού.

Συνεχίζοντας τώρα, Αγαπημένες μου Καρδιές, ίσως να έχετε κουραστεί πολύ και να κουβαλάτε ακόμα τις πληγές από τις μάχες των τόσων πολλών ζώων σας μέσα στη δυαδικότητα, όμως ακόμα περπατάτε, ακόμα μιλάτε κι είσαστε ακόμα γερά επάνω στο μονοπάτι του Φωτός. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα, έχετε προσπεράσει τη γραμμή του τέλους. Δεν έχετε άλλα να κάνετε, όλο το Κάρμα έχει επιλυθεί κι έχει διαλυθεί, ήσασταν τα πάντα, έχετε κάνει τα πάντα κι έχετε ολοκληρώσει την παραμονή σας μέσα στις χαμηλότερες διαστάσεις κι όλην αυτήν την τεράστια αντίθεση που είχαν να προσφέρουν. Είναι η ώρα να επιστρέψετε στις ανώτερες διαστάσεις όπου ανήκετε και να ξεκινήσετε την ανάληψή σας προς τα πάνω στις υψηλότερες οκτάβες της Ζωής. Γιατί λοιπόν ακόμα νιώθετε τόσο πολύ ότι είσαστε μέσα στα χαρακώματα; Γιατί δεν είναι η ζωή σας όπως θα την περιμένατε να είναι ‘ως τώρα’; Λοιπόν, υπάρχουν πολλοί τρόποι να το δείτε αυτό Αγαπημένοι Μου, και θα μπορούσα να σας απαντήσω όλους ατομικά γιατί ο καθένας σας έχει τα δικά του ατομικά γυρίσματα και αποχρώσεις τα οποία και προκάλεσαν τις ατομικές σας περιστάσεις, θα μπορούσα όμως να μιλήσω γενικά και να πω το ένα πράγμα που ισχύει για όλους σας. Είσαστε ακόμα πιασμένοι μέσα στην ορμή της συλλογικής μαζικής συνειδητότητας και η ορμή αυτή είναι η αιτία που δε συναντήσατε ακόμα τους εαυτούς σας κι αυτό προκαλεί τη φαινομενική συνέχιση της ζωής με τον τρόπο που είναι στημένη επάνω στον Ευλογημένο Πλανήτη σας.

Έχετε προσέξει ότι παρά τη ζωή σας και το χρονισμό των πραγμάτων επάνω στην επιφάνεια του πλανήτη σας που δεν πάνε και τόσο καλά όπως θα τα περιμένατε, ότι εντούτοις είσαστε δυνατότεροι από ποτέ; Νιώθετε αυτή την ήσυχη δύναμη μέσα σας; Μπορείτε να νιώσετε και να διακρίνετε την καταπληκτική δύναμη που γιγαντώνεται μέσα σας, μια διαύγεια και μια δύναμη που δεν περιγράφονται εκτός και αν χρησιμοποιήσετε τον όρο Θεός για να περιγράψετε το πόσο Παντοδύναμοι νιώθετε κάποιες στιγμές; Κι αυτό οφείλεται Αγαπημένοι Μου, κι ήρθα να σας το μεταλαμπαδεύσω αυτό σήμερα περισσότερο από οτιδήποτε, ότι Είσαστε εδώ, ότι διαβάζετε αυτά τα λόγια κι ότι ακόμα οδηγείτε μπροστά με ακόμη περισσότερη αποφασιστικότητα και περισσότερο κουράγιο από ποτέ, παρά τις όλες ενδείξεις του έξω κόσμου, ΕΠΕΙΔΗ έχετε επιλεγεί γι’ αυτό το μονοπάτι κι έχετε προετοιμαστεί καλά γι’ αυτό, που δε γίνεται να το μεγαλοποιήσω άλλο. Ο Πατέρας-Μητέρα-Θεός δεν κάνει λάθη και είχατε προετοιμαστεί επί πολλές ζωές για το ταξίδι αυτό και το’ χετε ο καθένας σας μέσα σας το να σταθείτε μέσα στη δύναμή σας ως ο υπέρτατος Κύριος Δημιουργός με την Ελεύθερη Βούληση που γεννηθήκατε για να βρίσκεστε σε τούτη τη στιγμή του ΤΩΡΑ.

Ανασάνετε μαζί μου Αγαπημένοι Μου. Αναπνεύστε με το ΕΙΜΑΙ που είσαστε, με τη Μεγαλειώδη Θεία Παρουσία που κατοικεί μέσα στην καρδιά σας και από πάνω σας. Αναπνεύστε τη δύναμη αυτή τώρα, εισπνεύστε αυτή τη Γαλήνη, την ευτυχία, την ηρεμία κι αυτή τη βαθιά κατανόηση του ότι Όλα είναι Καλά.

Αγαπημένοι Μου, αυτοί που τα πιάνετε αυτά τώρα είσαστε πολλοί, κι είσαστε τόσοι πολλοί περισσότεροι ακόμα αυτοί που βγαίνετε από την τεράστια ορμή που τρέχει εμπρός, αφήνοντας χάος και καταστροφή στο κατόπι της. Είσαστε τόσοι πολλοί αυτοί που βλέπετε με νέα μάτια κι ακούτε με καινούργια αυτιά όπως ποτέ πριν.

Θα πρέπει ν’ αυξήσω την υποστήριξή μου απέναντί σας Αγαπημένοι Μου και στο σημείο αυτό σας προσφέρω ένα νέο επίπεδο διαθεσιμότητας κι ανοίγομαι τώρα στις ερωτήσεις σας τις οποίες μπορείτε να μου στέλνετε με μήνυμα στην παρακάτω επαφή. Κι αν δεν είναι αυτά νέα για την αγγελιοφόρο! Θα συνεχίσει όμως τη μεγάλη της υπηρεσία στη Ζωή όπως θα πρέπει να το κάνετε όλοι σας. Δεν υπάρχει άλλη εργασία για σας Αγαπημένοι Μου, άλλη από το να εξευγενίσετε και να Τιθασεύσετε τις ικανότητες που απαιτούνται ώστε να είστε ακίνητοι τόσο για ν’ ακούτε τη Θεία Παρουσία που έχετε μέσα σας η οποία θα σας οδηγήσει στη ζωή και στην δική σας ατομική υπηρεσία της Ζωής, μέσω του διαλογισμού, εισερχόμενοι μέσα στη Μέγα Σιωπή. ΕΙΜΑΙ εδώ για να απαντήσω στις ερωτήσεις σας και ΕΙΜΑΙ εδώ για να σας παρέχω συχνότητες θεραπείας μέσω αυτού που ονομάζω Ενεργοποίηση της Καρδιάς. Σας παρακαλώ να χρησιμοποιήσετε αυτές τις υπηρεσίες που σας παρέχονται, σας παρακαλώ μην αφήνεστε στην πρόφαση ότι δεν έχετε το χρόνο ή τα χρήματα για να ξοδέψετε για τον εαυτό σας να παρακωλύουν την πρόοδό σας. Πέρασε ο καιρός αυτός Αγαπημένοι Μου κι είναι η ώρα να βάλετε τον εαυτό σας και την ανάληψή σας πάνω απ’ όλα. Ελάτε σε μένα, θα απαντήσω στις ερωτήσεις σας απευθείας εάν μπορέσετε να συνδεθείτε μαζί μου οι ίδιοι ή μέσω αυτής της αγγελιοφόρου εφόσον δεν έχετε εμπιστοσύνη σε αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας.

Συγκεντρωθείτε τώρα Αγαπημένες μου Καρδιές. Τώρα είναι η ώρα. Σηκωθείτε, σηκωθείτε, σηκωθείτε. Έξω από το χάος θααναδυθείτε Νικητές. Σας το Υπόσχομαι Αυτό. ΕΙΜΑΙ ο Λόρδος Εμμανουήλ και σας Αγαπάω πέρα από κάθε μέτρο, Πολύτιμες, Πολύτιμες Καρδιές. Ο Θεός να σας Ευλογεί.



Μεταδόθηκε διαμέσου της Gillian Ruddy.
Μετάφραση: Con Tanidis



No comments:

Post a Comment

Lord Emanuel Messages

Lord Emanuel Messages

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

RICHARD DOLAN



CLICK O PRIMEIRO BOTÃO DA DIREITA(CAPTIONS)
PARA OBTER LEGENDAS EM VARIAS LIÍNGUAS



TRANSCRIÇÃO DESTE VIDEO EM PORTUGUÊS AQUI


TL


TSUNAMI OF LOVE