Thursday, November 6, 2014

Hellenic -- Μηνύματα Σοφίας και Έμπνευσης 28 Οκτωβρίου 2014 ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ότι ΕΙΜΑΙ Θεός

Μηνύματα Σοφίας και Έμπνευσης
28 Οκτωβρίου 2014

ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ότι ΕΙΜΑΙ Θεός

 Γεια και χαρά σας Πολύτιμές Μου ΚαρδιέςΤι τιμή και προνόμιο που μπορώ να σας μιλήσω πάλι, και να σας αγγίξω μέσα μέσα από τα λόγια και το μήνυμα αυτό. Ανασάνετε μαζί μου Αγαπημένοι Μου και να γνωρίζετε ότι ΕΙΜΑΙ μαζί σας. Φουσκώστε και ξεφουσκώστε το στήθος σας, το κέντρο αυτό της πνευματικής σας Καρδιάς, και επιτρέψτε στην ενέργεια που κινεί τη ζωή να κυκλοφορήσει μέσα σας, κάτω και παντού μέσα στο σώμα σας, ανυψώνοντας την επίγνωσή σας και συνδέοντας τη συνειδητότητά σας ακόμα βαθύτερα με το φυσικό και νοητικό σας σώμα, φέρτε την ανάσα αυτή κάτω στην κοιλιά σας νιώθοντας ψηλαφητά τη δύναμη της ζωής που σας παρέχεται από την Παρουσία του ΕΙΜΑΙ του Μέγιστου Θεού,  και αφήστε την κυκλοφορήσει κάτω μέσα στην κοιλιά σας και καθώς εκπνέετε, ανασάνετε αυτήν την ενέργεια μέσα σε όλο σας το σώμα, στις άκρες των δαχτύλων σας και στα δάχτυλα των ποδιών σας.

Συνεχίστε να το κάνετε αυτό Αγαπημένες Καρδιές για όσο διάστημα επιθυμείτε μέχρι που τουλάχιστον να νιώσετε μια βαθιά γαλήνη μέσα σας, και μια ικανοποίηση και έναν πλούτο μέσα στην Ύπαρξή σας, τα οποία ενδεχομένως δε θα μπορούσατε να βρείτε πουθενά έξω από τον εαυτό σας. Τίποτε από τον έξω κόσμο δε μπορεί να σας φέρει σε τούτο το επίπεδο τη Γαλήνης και της ηρεμίας, παρότι ψάχνατε έξω από τον εαυτό σας επί αιώνες. Για τουλάχιστον 13 εκατομμύρια χρόνια ψάχνατε έξω από εσάς να βρείτε αυτό που μπορεί να έρθει ΜΟΝΟ από μέσα σας. Αποδείξτε το ΤΩΡΑ αυτό στους εαυτούς σας Αγαπημένες Καρδιές με αυτήν την απλή τεχνική των αναπνοών. Δώστε στον εαυτό σας αυτό που χρειάζεστε, φέρτε τον κάτω στην Μέγιστη Παρουσία του ΕΙΜΑΙ η οποία κατοικεί μέσα στην Καρδιά σας και πάνω από το κεφάλι σας μέσα στις Υπέρτατες διαστάσεις του Φωτός, και εμπιστευτείτε με, γιατί ό,τι χρειάζεστε έχει την πηγή του εκεί.

Γι’ αυτό σταματήστε την αναζήτησή σας, σταματήστε να τρέχετε τριγύρω και σταματήστε να ψάχνετε αυτά που θέλετε έξω από τον εαυτό σας. Ξέρω ότι ο συλλογισμός αυτός μπορεί να προκαλέσει διάφορες αντιρρήσεις, και οι μεγαλύτερες φωνές και διαμαρτυρίες που ακούω είναι, μα πώς μπορούμε; Πώς μπορούμε να σταματήσουμε το ψάξιμο στον έξω κόσμο όταν οι απαιτήσεις του έξω κόσμου απαιτούν από εμάς να δουλεύουμε και να παλεύουμε για να κερδίσουμε τα χρήματα που θα πληρώσουν τους λογαριασμούς και θ’ αγοράσουν το φαΐ που τρώμε; Και σας ακούω Αγαπημένοι Μου για το ότι η ψευδαίσθηση αυτή που χτίσατε για τους εαυτούς σας είναι πολύ αληθινή και δεν έχω πρόθεση να το πάρω αυτό στα χαλαρά. Ο κόσμος αυτός είναι πάρα πολύ αληθινός για εσάς Αγαπημένες μου Καρδιές και οι απαιτήσεις του από εσάς είναι τεράστιες.
Το μόνο όμως που σας ζητάω είναι να σταματήσετε, ακόμα κι αν αυτό θα ήτανε για μόνο 10 λεπτά κάθε μέρα, και ξέρω ότι μπορείτε να βρείτε 10 λεπτά μέσα στην πολυάσχολή σας ημέρα για να το κάνετε αυτό, και πιστεύω ότι έχετε μάθει έως τώρα ότι αξίζει να χαλαλίσετε στον εαυτό σας αυτό το χρόνο, οπότε απλά σταματήστε και παραδοθείτε στον Θεό. Η Παρουσία του ΕΙΜΑΙ σας είναι η Πηγή όλων όσων ενδεχομένως χρειαζόσαστε και εάν της το επιτρέψετε,  θα ενορχηστρώσει έτσι τη ζωή σας που θα σας έρθουν τα πιο απίθανα δώρα, εμπειρίες, άνθρωποι και περιστάσεις που θα κάνουν το κεφάλι σας να εκραγεί! Όμως από τη θέση που βρισκόσαστε βλέπω ότι είσαστε σε δίλημμα, γιατί πρέπει να συνεχίσετε την καθημερινή σας ζωή καθώς σας πιέζουν και υπάρχουν απαιτήσεις και άνθρωποι που στηρίζονται επάνω σε εσάς. Το καταλαβαίνω. Κάντε όμως μιαν αρχή Αγαπημένες μου Καρδιές, ξεκινήστε να παραδίδετε τη ζωή σας στην Παρουσία του Μέγιστου Θεού, χαλαλίστε στον εαυτό σας καθημερινά 10 λεπτά και ξαπλώστε κάτω, αναπαυθείτε και αρχίστε να αναπνέετε όπως σας υπέδειξα παραπάνω και πείτε στον εαυτό σας … για τα επόμενα 10 λεπτά παραδίνομαι στον Θεό, παραδίδω τον εαυτό μου σε μια δύναμη ανώτερη του εαυτού μου η οποία είναι η Πηγή Όλων των πραγμάτων. Ο Θεός είναι συνειδητότητα, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ συνειδητότητα, δεν είμαι το σώμα μου, δεν είμαι ο νους μου, δεν είμαι τα συναισθήματα και η προσωπικότητά μου, ΕΙΜΑΙ μια συνειδητότητα επικεντρωμένη επάνω σ’ ένα φυσικό σώμα που βιώνει μια φυσική διάσταση, ο περισσότερος όμως του εαυτού μου επικεντρώνεται ακόμα στις Ανώτερες Διαστάσεις και το κομμάτι μου αυτό ξέρει τα πάντα, μπορεί τα πάντα και είναι παντού: είναι παντογνώστης, παντοδύναμο και πανταχού παρών! Παραδίνομαι στη μέγιστη παρουσία του ΕΙΜΑΙ του Θεού για τα επόμενα 10 λεπτά!

Κάντε το αυτό Αγαπημένες Καρδιές, παραδοθείτε σε αυτή την ύψιστη δύναμη καθημερινά και οι ζωές σας θα μεταμορφωθούν με τρόπο που δε φαντάζεστε. Η Μέγιστη παρουσία του Θεού δεν απαιτεί να της ζητήσετε αυτά που χρειάζεστε, γιατί ξέρει τι χρειάζεστε και θα σας τα παραδώσει όλα με ευκολία και χάρη εάν θελήσετε να της το επιτρέψετε. Σταματήστε να αντιστέκεστε στη ζωή, σταματήστε ν’ αγωνίζεστε ενάντιά της και αφεθείτε, επιτρέποντας σε όλα αυτά που είναι πατρογονικό δικαίωμά σας να κυλήσουν άκοπα μέσα στη ζωή σας.

Αγαπημένες Πολύτιμες Καρδιές, βρισκόσαστε εδώ για να φέρετε τον Παράδεισο επί της Γης όπως έχουνε προβλέψει όλες οι προφητείες. Είσαστε εδώ για να βαδίσετε ως Μέγιστα Θεία Όντα επάνω σε τούτη την Πολύτιμη Γη σύμφωνα με το αρχικό θέλημα της φυλής του ΕΙΜΑΙ. Πριν πέσετε σε λήθαργο οι Μέγιστες Θείες δυνάμεις σας ήτανε φυσικές, αβίαστες και απολύτως κανονικές για εσάς. Το μόνο που συνέβη είναι ότι ξεχάσατε και με τον καιρό αφήσατε όλα όσα ήτανε κάποτε δικά σας να χαθούν μέσα στα παραμύθια, τις δοξασίες, τις προλήψεις, τους μύθους και τους θρύλους. Η καρδιά σας όμως θυμάται την Αλήθεια Αγαπημένοι Μου, και εάν δώσετε στον εαυτό σας την ευκαιρία, θα αρχίσετε να θυμόσαστε ένα – ένα τα δώρα και τις ικανότητες που κείτονταν αδρανή μέσα σας. Μην ψάχνετε στον έξω κόσμο για να μάθετε για την πραγματική σας καταγωγή. Δείτε μέσα στην καρδιά σας, αποτανθείτε στο Μέγιστο Θεό του ΕΙΜΑΙ και θα σας επιστραφούν όλες οι δυνάμεις του Μέγιστου Θεού, καθώς και οι ικανότητες που αποτελούν πατρογονικό σας δικαίωμα.

Και με ταπεινότητα και ευγνωμοσύνη μέσα στις καρδιές σας για τις μέγιστες δυνάμεις που σας έχει δωρίσει η ζωή, θ’ ανυψωθείτε Νικητές και θα εξαφανίσετε όλο το σκοτάδι από τον πλανήτη αυτό για πάντα. Σας το υπόσχομαι αυτό. ΕΙΜΑΙ ο Λόρδος Εμμανουήλ και σας Αγαπάω Πολύτιμές μου Καρδιές. Μονάχα να ξέρατε πόσο πολύ σας αγαπάει και σας θαυμάζει όλη η Πλάση. Τις Ευλογίες του Θεού.

Μεταδόθηκε διαμέσου Gillian Ruddy.
Μετάφραση: Con Tanidis


         

No comments:

Post a Comment

Lord Emanuel Messages

Lord Emanuel Messages

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

RICHARD DOLAN



CLICK O PRIMEIRO BOTÃO DA DIREITA(CAPTIONS)
PARA OBTER LEGENDAS EM VARIAS LIÍNGUAS



TRANSCRIÇÃO DESTE VIDEO EM PORTUGUÊS AQUI


TL


TSUNAMI OF LOVE