Thursday, November 6, 2014

Μηνύματα Σοφίας και Έμπνευσης 20 Οκτωβρίου 2014 Να ‘σαστε ΠΑΝΤΟΤΕ Γαλήνιοι

Μηνύματα Σοφίας και Έμπνευσης
20 Οκτωβρίου 2014
Να ‘σαστε ΠΑΝΤΟΤΕ Γαλήνιοι

Γεια και χαρά σας Αγαπημένοι μου, εγώ είμαι, ο Λόρδος Εμμανουήλ και είμαι πάλι μαζί σας σήμερα. Αναπνεύστε βαθιά Αγαπημένοι Μου και συνεχίστε τις βαθιές αναπνοές κάθαρσης και εκπλήρωσης ως προς τη ζωή, μέχρι που να νιώσετε χειροπιαστά να κατεβαίνει μια βαθιά Γαλήνη μέσα σας μαζί με την παρουσία μου εδώ μαζί σας. Πάρτε το χρόνο σας Αγαπημένοι μου και σας παρακαλώ, σας θερμοπαρακαλώ με όλη μου την καρδιά να βρείτε το χρόνο να το κάνετε αυτό. Μην το προσπεράσετε αυτό το κομμάτι και συνεχίστε μετά να διαβάζετε τα λόγια αυτά. Σας υπόσχομαι ότι αξίζει τον κόπο Αγαπημένοι μου, γιατί η εμπειρία σας θα είναι πολύ πιο πλούσια και πολύ πιο βαθιά, καθώς κι ακόμα περισσότερο απτή μέσα στην καθημερινή σας ζωή, εφόσον χαλαλίσετε μερικά λεπτά να γαληνέψετε και να βρεθείτε εδώ με μένα.  ΕΙΜΑΙ μαζί σας άσχετα με το εάν με αντιλαμβάνεστε ή όχι και θα ωφεληθείτε από τα λόγια αυτά με όποιο τρόπο κι αν επιλέξετε να συμμετέχετε, σας εφιστώ όμως απλά την προσοχή για την ευκαιρία που έχετε μπροστά σας τη στιγμή αυτή, εφόσον επιλέξετε να την αδράξετε. Γιατί αυτός ακριβώς είναι και ο απλούστερος Τρόπος του να Υπάρχετε, ο οποίος συνεχίζει να διαφεύγει σχεδόν από όλους σας. Και δεν το λέω αυτό για να σας προσβάλω Αγαπημένοι Μου, είσαστε εδώ για ν’ ανυψώσετε τον εαυτό σας πάνω από την ανθρώπινη κατάσταση, και δεν υπάρχει τίποτε λάθος σε αυτό Αγαπημένοι Μου, αλλά απλά έχει σχέση με αυτά που αναφέρουμε τώρα, αν καταλαβαίνετε τι εννοώ.



Στ’ αλήθεια όμως είναι τόσο απλό Αγαπημένοι Μου, θα βρείτε όμως το χρόνο να παραμείνετε γαλήνιοι; Θα βρείτε το χρόνο μέσα στη ζωή σας, όχι μόνο τα μερικά λεπτά αυτά που θα σας πάρει για να διαβάσετε το μήνυμα αυτό και να είσαστε παρόντες, αλλά να μένετε γαλήνιοι και να περιμένετε τις ευκαιρίες να είναι εκείνες που θα εμφανιστούν μπροστά σας; Ώστε το μόνο που θα μένει να κάνετε να είναι να βγαίνετε εμπρός και ν’ αρπάζετε με θέληση την ευκαιρία που τίθεται εμπρός σας; Γιατί η ζωή μπορεί να είναι τόσο απλή για εσάς Αγαπημένες Πολύτιμες Καρδιές, μονάχα να βρίσκατε το χρόνο να παραμένετε γαλήνιοι μέσα σε κάθε σας στιγμή,  κάνοντάς το αυτό προτεραιότητά σας, αντί του να νιώθετε ότι πρέπει να κάνετε να κάνετε να κάνετε και να τραβάτε τις περιστάσεις και τα γεγονότα επάνω σας, αντί από το να περιμένετε να έρθουνε αυτά σε εσάς.

Και η άρνηση των περισσοτέρων από εσάς στο ν’ αποδεχθείτε ότι η ζωή σας μπορεί να είναι τόσο εύκολη οφείλεται σε χιλιάδες χρόνων ανθρώπινης συνειδητότητας, όπου σας μάθαιναν ότι η ζωή είναι αγώνας. Γι’ αυτό μην πιέζεστε Αγαπημένοι Μου, μην αυτομαστιγώνεστε … ξέρω ότι σας αρέσει να το επαναλαμβάνετε αυτό! Αφήστε τα όλα να φύγουν, χαρίστε στον εαυτό σας το μεγαλύτερο διάλλειμα, χαρίστε στον εαυτό σας ένα διάλλειμα για την υπόλοιπή σας  τη ζωή και δείτε τη μαγεία που θα ξεχυθεί μετά για σας. Θα’ ναι μια ζωή που βρίσκεται πέρα από κάθε φαντασία για τον εαυτό σας.

Κι ο λόγος για τον οποίο μπορώ και σας μιλάω για τα πράγματα αυτά τώρα Αγαπημένοι Μου, που μπορώ να σας μιλάω γι’ αυτά τα όντως πολύ καλά νέα, Πολύτιμές μου Καρδιές, που μπορώ τώρα να σας μεταλαμπαδεύσω, είναι επειδή γνωρίζω ότι ήρθε η ώρα να τ’ ακούσει η καρδιά σας, επειδή ξέρω ότι αυτή θα με ακούσει τώρα, κι ότι η πληροφόρηση αυτή θα γίνει αποδεκτή, καθώς μέχρι πρότινος αυτό καθίστατο αδύνατο ενόσω ακόμα ήσασταν μπλεγμένοι μέσα στη φασαρία της αναξιότητας. Με χαροποιεί, με τρόπο που δε μπορώ εκφραστώ, το ότι μπορώ να σας μιλήσω με απόλυτη σιγουριά, λέγοντάς σας ότι οι ημέρες αυτές τελειώνουν για όλους σας.  Έχετε επιτέλους βγει από το συλλογικό σκοτάδι και από το θλιβερό βάλτο της αναξιότητας. Πολλοί σας το έχετε πετύχει αυτό, άλλοι πάλι βρίσκεστε στη διαδικασία, και κάποιοι από εσάς που έχετε ήδη βγει απλώνετε τα χέρια σας σε αυτούς που ακόμα παιδεύονται μέσα του, προσφέροντας χέρι βοηθείας για να βγουν. Είσαστε έτοιμοι Αγαπημένοι Μου, για ν' αποδεχθείτε ότι τα αξίζετε όλα.

Είσαστε έτοιμοι να εξέλθετε από την έλλειψη και τους περιορισμούς και να βαδίσετε προς τη συνειδητοποίηση ότι υπάρχει και υπήρχε παντού τριγύρω σας αφθονία, που λόγω όμως των πολλών σας ασχολιών δεν προλαβαίνατε ‘να τη φτάσετε’.  Μέσα στην ξέφρενή σας αναζήτηση, μέσα στο τρέξιμο, στο σκούντημα και στα κατορθώματα και μετά μέσα στο επιπλέον τρέξιμο, στο αίμα, στον ιδρώτα και στα δάκρυα, παραλείψατε το γεγονός πως εάν καθόσασταν γαλήνια, και βρίσκατε το χρόνο ν’ ανασάνετε και να βρείτε μέσα στην ανάσα αυτή τον Θεό που είναι Μέσα σας και που κατοικεί μέσα στην καρδιά σας ακριβώς κάτω από τη μύτη σας, Αυτόν που είναι ακόμα κοντύτερα σε σας από τις ίδιες τις αναπνοές που παίρνετε, εάν βρίσκατε το χρόνο να το κάνετε αυτό, θα βλέπατε ότι όλα όσα χρειαζόσασταν βρίσκονταν εκεί ακριβώς, περιμένοντάς σας να κοπάσετε και να τα προσέξετε, ν’ αναπαυθείτε και να παραλάβετε.

Συνεπώς τώρα Αγαπητές μου Καρδιές το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διδάξετε στον εαυτό σας πώς ν’ αναπαύεται και πώς να επεκτείνει τη δυνατότητά σας να παραλαμβάνει. Γιατί είχατε άπλετο χρόνο να εκπαιδευτείτε επάνω σ’ όλες σας τις ασχολίες και για να καταναλώνεστε μέσα σε όλες τις δυνατές αποσπάσεις, προκειμένου ν’ αποφεύγετε τον εαυτό σας και τον Θεό Μέσα σας. Και όπως με κάθε νέα πορεία, θα σας πάρει καιρό να Κυριαρχήσετε σε αυτά που φαίνονται να είναι εύκολα, θα σας πάρει καιρό να παρατήσετε τις παλιές σας συνήθειες στο να ελέγχετε και να εξωθείτε τις περιστάσεις, οργανώνοντας τη ζωή σας σύμφωνα με το πώς νομίζετε ότι πρέπει. Αγαπημένοι Μας, μέσα σας έχετε μια Άπειρη Κυρίαρχη Ευφυία σε δράση και εάν της επιτρέψετε να κουμαντάρει τη ζωή σας θα δείτε ότι αυτή είναι απεριόριστη κι ότι στερείται κάθε έννοιας περί έλλειψης, και θα οργανώσει τη ζωή, τα γεγονότα και τις περιστάσεις της ζωής σας σύμφωνα με το Ιερό σας Μονοπάτι, το οποίο και θα σας οδηγήσει στο Βασίλειο του Παραδείσου και στα πλούτη που βρίσκονται εκεί.  

Συνεπώς εάν βιαστείτε να διαβάσετε τα λόγια του μηνύματος αυτού προσπερνώντας τη δαπάνη του χρόνου ν’ ανασάνετε και να συνδεθείτε, είναι σα να ακολουθείτε το μονοπάτι που πάντοτε παίρνατε, βαδίζοντας μπροστά για να φτάσετε σε αυτά που ήτανε κάτω από τη μύτη σας και που τα προσπερνούσατε.  Οπότε βρείτε μαζί μου την ώρα Αγαπημένοι Μου, και σταθείτε. Μείνετε γαλήνιοι και κάντε το αυτό μια πρακτική για την κάθε σας στιγμή μέσα στην καθημερινότητά σας. Μπορείτε να το κάνετε τώρα, είναι στο χέρι σας. Εμπιστευτείτε και αφεθείτε, γνωρίζοντας ότι είσαστε ασφαλείς, σώοι και απαραβίαστοι κι ότι είσαστε το Φως του Θεού που ποτέ του δεν αποτυγχάνει. Σας το υπόσχομαι αυτό. Είμαι ο Λόρδος Εμμανουήλ και σας Αγαπάω Πολύτιμές μου Καρδιές. Ο Θεός να σας Ευλογεί, όμορφα ακτινοβόλα Τέκνα του Θεού. Είμαι στην υπηρεσία σας σ’ όλο το Δρόμο για την Εστία.



Μεταδόθηκε διαμέσου Gillian Ruddy.
Μετάφραση : Con Tanidis



No comments:

Post a Comment

Lord Emanuel Messages

Lord Emanuel Messages

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

RICHARD DOLAN



CLICK O PRIMEIRO BOTÃO DA DIREITA(CAPTIONS)
PARA OBTER LEGENDAS EM VARIAS LIÍNGUAS



TRANSCRIÇÃO DESTE VIDEO EM PORTUGUÊS AQUI


TL


TSUNAMI OF LOVE