Tuesday, August 5, 2014

Hellenic -- Απελευθέρωση

Sign up to Lord Emanuel messages

Απελευθέρωση


Γεια σας Αγαπημένοι Μου! Αγαπημένες  και Πολύτιμες Καρδιές, εγώ είμαι, ο Λόρδος Εμμανουήλ και σας χαιρετώ! Γεια σας! Πώς είσαστε σήμερα; Πώς σας βρίσκει το μήνυμά μου αυτό; Είσαστε χαρούμενοι ή λυπημένοι;  Νιώθετε φυσική δυσφορία και πονάτε; Μήπως είσαστε εκστατικά χαρούμενοι; Ή μήπως βαριέστε; Μήπως τα βαρεθήκατε όλα; Νιώθετε πλήρεις ή άδειοι; Μήπως είσαστε θυμωμένοι ή είστε σε γαλήνη;  Πάρτε ένα λεπτό Αγαπημένοι μου και σκεφτείτε το. Α, όχι τόσο γρήγορα! Όταν λέω πάρτε ένα λεπτό, εννοώ στ’ αλήθεια να πάρετε τουλάχιστον ένα λεπτό, ώστε να νιώσετε πού ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ βρισκόσαστε. Έτσι Αγαπημένοι Μου, τον ξέρετε τώρα τον Τρόπο, ΕΙΣΠΝΕΥΣΤΕ, ναι Εισπνεύστε. Τη σημαντικότατη αυτή ανάσα, τον δότη της ζωής, σωστά; Ναι, αλλά είναι όμως και κάτι ακόμα πολύ περισσότερο Αγαπημένοι Μου, η ανάσα είναι ο σύνδεσμος, ο τρόπος μέσω του οποίου συνδέεται η συνειδητότητά σας με κάθε επίπεδο της Ύπαρξής σας και ο τρόπος μέσω του οποίου όλα τα επίπεδα της Ύπαρξής σας διασυνδέονται μεταξύ τους.  Η πλήρης κατανόηση αυτού από τη δική σας πλευρά και από τη θέση της συνειδητής  επίγνωσης  που έχετε αποτελεί πρόκληση, αλλά ξέρω ότι μπορείτε να το αισθανθείτε όλο αυτό. Εισπνεύστε μέσα το Φως και εκπνεύστε όλη την ανησυχία και τις αμφιβολίες, όλο το φόβο και την αναστάτωση, όλες τις πυκνές ενέργειες, εκπνεύστε τες  απλά, εκπνεύστε τες όλες έξω και αναρωτηθείτε μετά, πώς αισθάνομαι τώρα, ή πιο καίρια, τι είναι αυτό το οποίο θέλει να κινηθεί;


Και με αυτό εννοώ ότι θα πρέπει να βρεθείτε σε μια κατάσταση στάσης και σιγής μαζί με τα υποατομικά σωματίδια της Ύπαρξής σας,  όπου θα μπορείτε να νιώσετε, να αισθανθείτε και  να  αντιληφθείτε εκείνο που θέλει να κινηθεί, μιλώντας από ενεργειακής πλευράς. Αγαπητές Μου Καρδιές, μέσα σε αυτή τη στάση μπορείτε να επιτρέψετε ακόμη αποδοτικότερα σε αυτό που χρειάζεται να ανέλθει, να ανέλθει μέσα σας. Είναι η πυκνή ενέργεια που είναι έτοιμη ν’ απελευθερωθεί. Η ενέργεια αυτή θα εκδηλωθεί ως συναίσθημα, λύπη, θυμό και φόβο, ενώ διαφέρει αρκετά από την πολιτισμένη ερώτηση μιας συνομιλίας του πλανήτη σας ‘Πώς είσαι;’  Είναι ο πραγματικός εσύ, και όχι ο φτιαγμένος εσύ ή η χαρούμενη φάτσα που ζωγράφισες. Ποια είναι η ενέργεια εκείνη που πραγματικά κινείται πίσω από τις λέξεις; Γιατί η ενέργεια αυτή θα ντυθεί με λέξεις… ποια είναι όμως η ιστορία που λέει; Γιατί άραγε είσαι  θυμωμένος/λυπημένος/πληγωμένος ή νιώθεις χαμένος; Μπορεί να πρόκειται για τραύμα του παρελθόντος, για εμπειρίες της ζωής που δεν ήσαν και τόσο ευχάριστες, μικρές ή μεγάλες, όλες τους μετράνε. Δε χρειάζεται να είσαι θύμα, να κακοποιείσαι φυσικά ή να είσαι βαριά τραυματισμένος για να είσαι  βαριά εσωτερικά πληγωμένος. Όλα είναι σχετικά.

Μπορείς λοιπόν να ακούσεις  τις λέξεις για να βρεις την πηγή της ενέργειας που θέλει τώρα να σ’ αφήσει μέσω της έκφρασης, αλλά δεν είναι οι λέξεις αυτές  που περιέχουν τη σημασία και καλά θα κάνεις να μην προσκολλάσαι στην εξιστόρηση.  Η  σημασία εμπεριέχεται στην ΕΝΕΡΓΕΙΑ, και πρόσεχε όταν λες στον εαυτό σου ή σε άλλους ‘την ιστορία’ της ενέργειας που κινείται μέσα σου, πρόσεχε πώς την αισθάνεσαι και πώς αυτή εκφράζεται μέσα στη φωνή σου και δώσε σημασία σε αυτό, αντί στα λόγια και στην αίσθηση του θύματος που υπήρξες.

Κι αυτό Αγαπητοί Μου δεν είναι εύκολο, γιατί είναι αυτά που ΔΕ θέλετε σε όλη σας τη ζωή να αισθάνεστε,  γιατί κατά καιρούς ήτανε πολλά. Έτσι δε θα ‘ναι εύκολο, αλλά σας ζητάω να εμπιστευθείτε, να εμπιστευθείτε, να ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙΤΕ ότι όλα βρίσκονται σε τέλεια Θεϊκή Αρμονία, και ότι η Μεγάλη Παρουσία του Θεού που ΕΙΜΑΙ έχει τα πάντα υπό έλεγχο  και ότι δε σας έχει δοθεί τίποτε περισσότερο από όσα μπορείτε να αντέξετε.  Αυτό είναι το νόημα της ανάτασης, και ανατείνεστε Αγαπημένοι Μου γιατί η ώρα τώρα είναι σωστή και είναι η ώρα για σας να αισθανθείτε και να εκφράσετε όσα έχουν αποθηκευτεί μέσα στο σώμα σας,  που προς το παρόν, δεν το αισθάνεστε αυτό πλήρως.  Σας κράτησαν ασφαλείς Αγαπημένοι Μου για τόσο πολύ, και εξυπηρέτησαν έναν υπέροχο σκοπό. Ήρθε όμως η ώρα τώρα να τ’ αφήσετε όλα να φύγουν.  Απλά σας βαραίνουν τώρα Αγαπημένες μου Καρδιές, γιατί η κατακράτηση αυτής της ανέκφραστης ενέργειας μέσα στα σώματά σας σας κοστίζει κάθε μέρα στη ζωή σας. Σας κοστίζει ενεργειακά να συνεχίζετε να κατακρατάτε αυτά τα συναισθήματα μέσα σας. Κυριολεκτικά σας βαραίνουν και σας τραβάνε κάτω.

Τι είναι λοιπόν αυτό που κινείται;  Τι είναι αυτό που είναι έτοιμο ν’ απελευθερωθεί; Είσαστε έτοιμοι;  Είσαστε πρόθυμοι  ν’ απαλλαγείτε από κάποιο από αυτό το βάρος; Θα μ’ αφήσετε να σας το πάρω;

Αναπνεύστε μαζί μου εάν θέλετε, αναπνεύστε και εκπνεύστε βαθιά  ξέροντας ότι ΕΙΜΑΙ μαζί σας. Παραδώστε σε μένα, τον Λόρδο Εμμανουήλ, όλα όσα σας κρατάνε από το να είσαστε Όλα Όσα ΕΙΜΑΙ.

Είσαστε πλήρως ασφαλείς, και είναι εντάξει να τ’ αφήσετε να φύγουν. Ω, ξέρω πόσο πολύ υποφέρατε, αλλά όλα τελείωσαν τώρα. Παραδώστε την ύστατη ανθρώπινη συνειδητότητα με την οποία ζούσατε για εκατομμύρια χρόνια, αφήστε την να φύγει μέσα στη Θάλασσα της Αιώνιας Συγχώρεσης, όπου όλα όσα είναι άχρηστα, και που δε χρειάζεται ν’ αποτελούν μέρος του Υπέροχου μέλλοντός σας  αποπλεύουν μακριά για πάντα.

Αφήστε με να σας κρατήσω τώρα, ξαπλώστε εάν το θέλετε. Όλα είναι Καλά. Όλα Θα είναι Καλά,σας το Υπόσχομαι. ΕΙΜΑΙ ο Λόρδος Εμμανουήλ και αυτός είναι ο Τρόπος της Καρδιάς. Να σας Ευλογεί ο Θεός  και όλοι όσοι περπατάτε το μονοπάτι αυτό από πίσω μου, αφήστε στο Φως μου να σας δείχνει Το Δρόμο. Σας Αγαπάω πέρα από κάθε μέτρο, και η γενναιότητα και το κουράγιο σας δε συγκρίνονται με τίποτε.  

Μεταδόθηκε μέσω Gillian Ruddy
-------------

 Μετάφραση: Con Tanidis 

No comments:

Post a Comment

Lord Emanuel Messages

Lord Emanuel Messages

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

RICHARD DOLAN



CLICK O PRIMEIRO BOTÃO DA DIREITA(CAPTIONS)
PARA OBTER LEGENDAS EM VARIAS LIÍNGUAS



TRANSCRIÇÃO DESTE VIDEO EM PORTUGUÊS AQUI


TL


TSUNAMI OF LOVE