Monday, August 11, 2014

Μηνύματα Σοφία και Έμπνευσης

Μηνύματα Σοφία και Έμπνευσης
 10 Αυγούστου 2014

 Βρες Χρόνο για Σένα



Γεια σας! Γεια σας! Εγώ είμαι Αγαπημένοι Μου, ο Λόρδος Εμμανουήλ και έρχομαι σήμερα κοντά σας, ακόμα δυνατότερος από ποτέ καθώς οι κόσμοι μας προσεγγίζουν περισσότερο και τα πέπλα πέφτουν. Αισθανθείτε την παρουσία μου μαζί σας Αγαπημένοι Μου, πάρτε λίγο χρόνο από τις πολυάσχολες ζωές σας, πάρτε λίγο χρόνο γαλήνης και σιγής για τον εαυτό σας, τον δικαιούστε αυτόν τον χρόνο, όχι μόνο για να διαβάσετε το μήνυμα αυτό αλλά και κάθε μέρα, χαλαλίστε στον εαυτό σας το χρόνο και τον χώρο όταν ακριβώς τον χρειάζεστε απλά για να Είσαστε. Ελάτε μαζί μου τώρα Αγαπημένες Καρδιές, ας επικοινωνήσουμε για λίγο για να μπορέσω να σας βοηθήσω να νιώστε λίγα επιπλέον απ’ όσα θα μπορούσατε μόνοι σας. Όποιο και να ‘ναι το επίπεδο της φώτισής σας, σ’ όποιο σημείο και να ‘σαστε σ’ αυτό το μονοπάτι Αγαπημένοι μου Φίλοι, μπορώ να σας ανατείνω, εάν μου το επιτρέψετε. Γιατί όμως να βοηθάει αυτό Αγαπημένοι Μου; Γιατί σας δίνει μια πρόσκαιρη ώθηση, και το αίσθημα για το τι είναι δυνατό, για το τι βρίσκεται μπροστά σας, για το τι θα μπορείτε να καταφέρετε από μόνοι σας. Αφήστε με να σας δώσω μια γεύση για το τι είναι δυνατό, να ανατείνω τα πνεύματά σας και να ενσταλάξω μαζί και Ελπίδα, για να σας κρατήσω απλά στο ταξίδι σας με βήμα ελαφρύτερο, σ’ ένα μονοπάτι πιο λαμπρό. 

 
Αναπνεύστε μαζί μου τώρα Αγαπημένοι Μου και ανοίξτε την καρδιά σας. Βυθιστείτε σε τούτη την εμπειρία, κλείστε την πόρτα, σβήστε το τηλέφωνό σας, δώστε στον εαυτό σας αυτό το χρόνο. Βυθιστείτε μέσα στην εμπειρία που σας είναι τώρα διαθέσιμη. Κλείστε τα μάτια σας και αναπνεύστε. Βαθιά. Επιτρέψτε, επιτρέψτε, επιτρέψτε όσο μπορείτε καλύτερα, και αποδεχθείτε, αποδεχθείτε, αποδεχθείτε.  


 Γιατί τώρα είναι η ώρα, πιο πολύ από ποτέ, που θα πρέπει να γίνετε εντελώς εγωιστές και ολοκληρωτικά συγκεντρωμένοι στο ΔΙΚΟ σας ύψιστο καλό. Ο Τρόπος της Καρδιάς δεν είναι για τους λιγόψυχους και η ψυχή σας δεν είναι λίγη, γιατί αλλιώς δε θα διαβάζατε τα λόγια αυτά. Όμως μπορείτε και θα βρείτε κάθε λογής δικαιολογίες για να μη δώσετε στον εαυτό σας το χρόνο που χρειάζεστε για να θεραπεύσετε πραγματικά τις βαθιές αυτές πληγές, ούτε και θα έχετε πραγματικά την πρόθεση να παραδοθείτε στη διαδικασία που εκτυλίσσεται, είτε σας αρέσει είτε όχι. Αγαπημένοι Μου, παραδώστε τον αγώνα και τη μάχη. Το κάνετε για τόσο πολύ καιρό τώρα, που σχεδόν ξεχάσατε πώς είναι το να Είστε. Έχετε σχεδόν ξεχάσει ότι ο τρόπος με τον οποίο ζείτε δεν είναι φυσιολογικός, κι ότι δεν ήτανε για να ζείτε έτσι, ότι δεν ήταν αυτός ο τρόπος της ύπαρξής σας επάνω στην Ευλογημένη Μητέρα.   Αυτή σας παρείχε όλα όσα σας χρειάζονταν, και ο Πατέρας-Μητέρα Θεός σας παρείχε όλα όσα χρειάζονταν να ξέρετε με την Καρδιά σας.


 Με το χρόνο όμως, και κατά τη διάρκεια χιλιετιών, το ξεχάσατε αυτό και ξεχάσατε πως δε χρειάζεστε χρήματα για να ευημερείτε επάνω στη Μητέρα σας. Πληρώσατε την ίδια σας τη μάνα για το γάλα που σας βύζαξε;  Πληρώνει η Αλκυόνα για το νερό που ρουφάει από το ποτάμι ή για τα ψάρια που τρώει; Πληρώνει τον ήλιο το χορτάρι για την ενέργεια με την οποία μεγαλώνει; Κατά μία έννοια ναι, εάν σκεφτείτε ότι όλα είναι ενέργεια και ότι όλα διασυνδέονται. Όχι όμως με τον τρόπο που εσείς στήσατε τα συστήματά σας επάνω στη Γη.  


 Και σας παρακαλώ, μη λουφάρετε από την ευθύνη εδώ Αγαπημένοι Μου.  Ναι, το ξέρουμε όλοι ότι οι τραπεζίτες είναι αυτοί που εκτελούν το πλάνο αυτό Αγαπητοί Μου που σας κρατάει όλους στη σκλαβιά και ότι είναι πολύ εύκολο να δείξετε και να κατηγορήσετε τους άλλους, τις σκοτεινές δυνάμεις και όλα όσα δεν είσαστε εσείς.  Όμως Αγαπημένοι Μου, έρχεται η στιγμή για κάθε ψυχή που ‘ναι στο μονοπάτι αυτό να καταλάβει ότι όλοι είμαστε Ένα και ότι η ύφανση στο δίχτυ της ζωής είναι περίπλοκη, και ότι τίποτε δε συμβαίνει στη μιαν άκρη του κόσμου που να μην επηρεάζει την άλλη. Όλοι μας είμαστε υπεύθυνοι για τα συστήματα επάνω σε τούτο τον πλανήτη και όλοι ευθυνόμαστε για την αλλαγή που πρέπει και που έρχεται στην Ευλογημένη Γη σας.


Γι’ αυτό Γίνετε η αλλαγή που εύχεστε να δείτε. Όντως σοφά λόγια. Σταματήσετε ν’ αγωνίζεστε καθημερινά, σταματήστε τις δικαιολογίες ότι θα πρέπει τάχα να δουλεύετε σ’ όλες τις ώρες που σας στέλνει ο Θεός για να κάνετε τη δουλειά που πρέπει να γίνει ώστε να έχετε αρκετά χρήματα για να επιβιώσετε, για να κάνετε τη δουλειά εκείνη που θα σώσει τον πλανήτη, σταματήστε, σταματήστε, σταματήστε να κάνετε, να κάνετε, να κάνετε. Πρέπει να την κόψετε τη συνήθεια αυτή.


 Ο κόσμος σας δε θα καταρρεύσει. Μπορεί να σας φαίνεται ότι θα το κάνει, ίσως και να το νιώθετε ότι γίνεται, θα πρέπει όμως να γκρεμιστούν οι παλιοί σας τρόποι για να δώσουν τόπο στους καινούργιους.  Δώσε στον εαυτό σου το χρόνο που χρειάζεσαι για να δεις όλες τις εσωτερικές αλλαγές που πρέπει, ώστε οι αλλαγές της αλχημείας μέσα στα φυσικά και αιθερικά σου σώματα να κάνουν τη μεταμόρφωση ομαλή και εύκολη, επιστρέφοντάς σου δυνάμεις ισχυρότερες απ’ ό,τι φαντάζεσαι, δυνάμεις που  πατρογονικά δικαιούσαι, δυνάμεις που θα δείξουν στη μάζα του κόσμου ότι ΕΙΜΑΙ ο ΘΕΟΣ που ΕΙΜΑΙ.  Μονάχα αυτό θ’ αλλάξει τον πλανήτη σας, η αλλαγή ΣΑΣ, η ικανότητά ΣΑΣ να επιτρέψετε τις αλλαγές μέσα σας προκειμένου να πάρετε πίσω τις δυνάμεις σας και να επιστρέψετε στην πλήρη κυριαρχία  των Κύριων Δημιουργών της Ελεύθερης Βούλησης που είσαστε.


 Δε γίνεται να το κάνετε αυτό τρέχοντας από το ένα μέρος στο άλλο κυνηγώντας το ευρώ  ή σώζοντας τον κόσμο. Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας Αγαπημένοι Μου, κάντε καθημερινά το ταξίδι μέσα σας. Πάρτε το χέρι μου εάν φοβάστε, θα σας δείξω Το Δρόμο για την Καρδιά του Θεού μέσα σας. Σας το Υπόσχομαι Αυτό. ΕΙΜΑΙ ο Λόρδος Εμμανουήλ και εσείς Αγαπημένοι Μου ανυψώνεστε, είσαστε η πανίσχυρη δύναμη της αλλαγής. Ο Θεός να σας Ευλογεί.

  
Μεταδόθηκε διαμέσου Gillian Ruddy.

Μετάφραση: Con Tanidis

No comments:

Post a Comment

Lord Emanuel Messages

Lord Emanuel Messages

ESOTERIC



SUBTITLES IN ENGLISH, ESPAÑOL, PORTUGUÊS

Click upon the circle after the small square for captions

RICHARD DOLAN



CLICK O PRIMEIRO BOTÃO DA DIREITA(CAPTIONS)
PARA OBTER LEGENDAS EM VARIAS LIÍNGUAS



TRANSCRIÇÃO DESTE VIDEO EM PORTUGUÊS AQUI


TL


TSUNAMI OF LOVE